vedenie školy
Mgr. Marie Leginusová
Stanislava Sabová
DENNÝ REŽIM
6.30 – začiatok prevádzky
• schádzanie detí, hry a hrové činnosti podľa výberu detí, skupinové, individuálne,
spoločenské hry, vzdelávacie aktivity, zdravotné cvičenia
8.50 – 9.15 – činnosti zabezpečujúce životosprávu (hygiena, desiata)
• spontánne alebo riadené činnosti: vzdelávacie aktivity, hry a činnosti podľa výberu detí, osobná hygiena, príprava na pobyt vonku, pobyt vonku, hry na školskom dvore (pohybové činnosti, tvorivé, konštrukčné a umelecké činnosti – navodzované alebo vedené učiteľkou
11.20 – 12.00 – činnosti zabezpečujúce životosprávu (hygiena, príprava na obed, obed)
• odpočinok – infrasauna (pobyt v infrasaune realizovaný podľa saunového poriadku)
literárne, hudobné chvíľky a rozhovory, odpočinok (v starších vekových skupinách
postupné skracovanie odpočinku)
14.20 – 14.50 – hygiena, olovrant
• spontánne alebo riadené činnosti: hry a hrové činnosti, vzdelávacie aktivity,
záujmové krúžky, pobyt vonku
16.45 – ukončenie prevádzky
Kmeňová MŠ, Fándlyho 2, Senec je umiestnená v účelovej budove. Poskytuje celodennú starostlivosť pre deti od 3 – 6 rokov a pre deti s odloženou školskou dochádzkou. Maximálny počet prijatých detí je 100.
Skladá sa zo štyroch pavilónov. Pre pobyt detí má MŠ nasledovné priestory: štyri herne, ktoré slúžia aj ako pracovne, jedálne, spálne a miestnosti na krúžkovú činnosť a infrasaunu. K účelovej budove prislúcha priestranný dvor s pieskoviskom a rôznym záhradným náradím. Dva sklady sa využívajú k odkladaniu hračiek, záhradného náčinia a k hygienickým potrebám.
Elokované pracovisko so sídlom Hurbanova Ves č. 59 je umiestnené v účelovej budove. Elokované pracovisko je dvojtriedne, s vyučovacím jazykom slovenským. Maximálny počet prijatých detí je 32.
Ku kmeňovej MŠ, od 04.04.2018 pribudlo ďalšie elokované pracovisko so sídlom Fándlyho č. 20, Senec, ktoré je v účelovej budove. Podľa m2 je pre elokované pracovisko Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v Bratislave schválená prevádzka pre 11 detí.
materská škola a naša budúcnosť
Našim hlavným zameraním je rozvíjanie celistvej osobnosti dieťaťa ako slobodnej bytosti s dôrazom na intelektový, mravný a duchovný rozvoj, aby samo dokázalo:
- samostatne tvorivo myslieť
- primerane komunikovať s rovesníkmi i dospelými
- vážiť si iných aj seba samého
- vedieť sa pohotovo rozhodovať a vedieť tvorivo a primeraným spôsobom riešiť problém


materská škola - náš druhý domov
Našim cieľom je vytvoriť pre deti:
- bezpečnú a príjemnú atmosféru, v ktorej každé dieťa bude môcť vyjadriť akúkoľvek svoju myšlienku alebo nápad
- príjemné a podnetné príťažlivé prostredie, kde by sa deti cítili ako doma a rodičia by radi vodili svoje deti do zariadenia
- vytvárať dôveru v partnerskom vzťahu učiteľka – dieťa – rodič
Aby škôlka dosahovala čo najlepšie výsledky, riadi sa týmito zásadami:
- uspokojuje individuálne a vývojové potreby detí, dbá o dobré podmienky pre pohodu a zdravie detí v MŠ
- vytvára podmienky pre spontánnu hru
- poskytuje stravovanie podľa pravidiel zdravej výživy, pestuje zdravé stravovacie návyky
- posilňuje a podporuje sebadôveru dieťaťa i dospelých v MŠ
- vytvára vzťahy vzájomnej dôvery, úcty, empatie, solidarity a spolupráce so všetkými ľuďmi
- stanovujú a dodržiavajú také pravidlá, ktoré si sami vytvoria, lebo ich potom aj ľahšie dodržujú
- ponúka deťom kvalitné, podnetné estetické a hygienické prostredie
- deti sa učia vlastným prežívaním
- úzko spolupracuje s rodinou
- dbá o vytváranie pohody pre všetkých zamestnancov
- dbá o zodpovednosť, odbornú úroveň a zdravý spôsob života učiteliek
- spolupracuje s miestnymi partnermi, ktorí sú zainteresovaní do programu a diania MŠ